Maak administreren gemakkelijk

Wij maken het administreren van Verenigingen van Eigenaren gemakkelijk, inzichtelijk en controleerbaar door middel van zelf samen te stellen software met datavalidatie.

Bespaar tijd en vermijd stress

De financiële kant van het VvE beheer ligt altijd onder een vergrootglas. Betrouwbaarheid in het regelen en verwerken van alle financiële transacties, letterlijk álles moet kloppen. Door werkprocessen te stroomlijnen kan efficiënt gewerkt worden. Maar het zijn de uitzonderingen die tijd verslinden. Zo ben je toch veel bezig met het corrigeren of het uitzoeken van posten.  

Het openen van nieuwe bankrekeningen, het laten bijstellen van incassocontracten of het voldoen aan de wensen van het bestuur maken je werk uitdagend. Laat staan de extra diensten zoals het eenvoudig afrekenen van stookkosten.

Beheren kan soms aanvoelen als een doolhof van documenten, facturen en financiële informatie. Waardoor er fouten insluipen, wat niet goed is voor het vertrouwen van je klanten.

Het is tijd om het financiële beheer naar het volgende niveau te brengen, zodat je werk weer efficiënt en geliefd wordt.

Convect, de gebruiksvriendelijke software voor financiële beheerders van Verenigingen van Eigenaren (VvE)

Waarom onze gebruikers voor ons kiezen

Koppel met alle banken

Ervaar de voordelen van echte boekhoudsoftware. Door alle bankkoppelingen is de administratie altijd bij. Krijg grip zoals een accountant.

Jaarverslagen

Genereer jaarverslagen in een handomdraai waar je trots op bent! Professioneel, correct en prettig leesbaar. Maak het verschil in je eigen uitstraling.

Declaraties via de App

Maak een foto en dien de declaratie in via de mobiele app. Gebruiksvriendelijk, snel en servicegericht. Direct financieel verwerkt, klaar voor betaling.

In 4 stappen naar een geoptimaliseerde beheeromgeving en een hogere klanttevredenheid

Wij helpen je graag met overstappen

Analyseren

We beginnen met een diepgaande analyse van jouw huidige systeem, waarbij we samen bespreken wat jouw unieke behoeften en uitdagingen zijn. Vervolgens gaan we kijken hoe we hier invulling aan kunnen geven, om een naadloze overgang naar onze software te waarborgen.

Inrichten

Gebaseerd op de analyse richten we de software specifiek in naar jouw wensen, zorgen we voor aanpassingen die aansluiten bij jouw workflow en optimaliseren we de instellingen voor maximale efficiëntie.

Data importeren

Voordat we kunnen beginnen met de migratie, hebben we alle bestaande data bestanden van jouw huidige systeem nodig. Na ontvangst zal onze migratieservice de data automatisch ophalen, omzetten en importeren in de software.

Controleren

Na de migratie voeren we een uitgebreide controle uit om ervoor te zorgen dat alle gegevens correct zijn geïmporteerd en dat de software naar behoren functioneert, zodat we met vertrouwen live kunnen gaan.

Intenda Vastgoedbeheer

“Het opstellen van de jaarverslagen werkt echt heel mooi! Indien gewenst kan je het jaarverslag in zijn geheel naar eigen believen aanpassen, zodat het een uniek en bij de beheerder passend document wordt.”

Munnik VvE Beheer

“De mobiele app maakt declaraties indienen voor bestuursleden gemakkelijk en het bespaart ons veel tijd in de communicatie en verdere verwerking.”

Verhagen VvE beheer

“We zijn vooral blij met het gebruikersgemak van Convect. Dat werkt zoveel vriendelijker en dat scheelt aantoonbaar tijd in het dagelijkse werk én bij nieuwe medewerkers!”

Veelgestelde vragen

Wat zijn de voordelen van werken met Exact Online of Wolters Kluwer Twinfield?

Vanaf het begin heeft Convect gekozen om het wiel van boekhouden niet opnieuw uit te vinden en te integreren met toonaangevende en professionele online boekhoudsoftware. Door de naadloze integratie werkt de VvE beheerder vanuit Convect en worden alle mutaties en transacties automatisch verwerkt in de VvE administratie. Ook het betalen en incasseren, het opstellen van jaarverslagen en inzage in grootboekrekeningen gaat via Convect. De financiële professional kan wel werken in de boekhoudpartner met alle beschikbare tools; zoals het werken met perioden, afletteren, automatische bankkoppelingen met toewijzen en zelfs BTW of loonadministraties. Zo werkt de beheerder met dé beste oplossing van beide werelden.

Welke automatische bankkoppelingen zijn beschikbaar?

Door de integratie met de boekhoudpartners zijn alle bankkoppelingen beschikbaar. Het dagelijks inlezen van de banktransacties vanuit ABN Amro en de luxere bankkoppeling, waarbij ook de betaal- en incassobestanden automatisch worden uitgewisseld met de bank, met de ING en Rabobank. Verder zijn er PSD2 koppelingen met onder andere de SNS, Triodos, bunq, Knab, ASN, RegioBank en Van Lanschot.

Geïnteresseerd in een demonstratie van onze krachtige software?

Plan vandaag nog een vrijblijvende demo in of ontdek in onze blog hoe we jouw werk gemakkelijker kunnen maken.

Wij vertellen je graag over onze software
Foto werknemers Convect